Սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկական Ֆլեշմոբին մասնակցել է 471 սովորող, ընդ որում մեկ ծնող, երկու աշխատակից և մեկ սովորող այլ դպրոցից:
Կան մասնակիցներ, ովքեր լուծել են միաժամանակ մի քանի մակարդակներից խնդիրներ:
Ներկայացնում ենք մասնակիցների թիվը ըստ մակարդակների՝
Առաջին մակարդակ– 284 մասնակից
Երկրորդ մակարդակ–117 մասնակից
Երրորդ մակարդակ– 48 մասնակից
Չորրորդ մակարդակ-3 մասնակից, երկուսը դպրոցի աշխատող, մեկը՝ Քոլեջի ուսանող
Առաջարկում են խնդիրներ սովորողները– 19 մասնակից
Ընդ որում, 28 սովորող մասնակցել է առաջին մակարդակի խնդիրների լուծմանը, բայց չի նշել դպրոցը:
Մասնակիցների թիվն ըստ մակարդակների և ըստ դպրոցների՝
Դպրոց | I մակ | II մակ | III մակ | սովորողներ |
Արևելյան | 53 | 17 | 0 | 0 |
Արևմտյան | 69 | 13 | 0 | 0 |
Հարավային | 25 | 2 | 1 | 1 |
Հյուսիսային | 81 | 15 | 1 | 3 |
Միջին | 15 | 58 | 7 | 14 |
Ավագ | 0 | 0 | 0 | 1 |
Քոլեջ | 11 | 4 | 38 | 0 |
Այլ /Ավետիկ Իսահակյան/ | 0 | 1 | 0 | 0 |
Ծնող | 1 | 0 | 0 | 0 |
Դասավանդող | 0 | 1 | 1 | 0 |
Ընդհանուր մասնակիցների թիվը ըստ դպրոցների, ովքեր նշել են դպրոցը՝
Դպրոց | ընդհանուր |
Արևելյան | 70 |
Արևմտյան | 82 |
Հարավային | 29 |
Հյուսիսային | 100 |
Միջին | 94 |
Ավագ | 1 |
Քոլեջ | 53 |
Այլ դպրոց | 1 |
Մասնակից դպրոցներից ամենաակտիվը եղել է Հյուսիսային դպրոցը՝ 100 սովորող:
Շնորհավորում ենք այն սվորողներին, ովքեր հավաքել են առավելագույն
միավորներ:
Առաջին մակարդակ:
Առաջին մակարդակից առավելագույն միավոր հավաքած սովորողների ցուցակն տես ստորև՝ (10միավոր).
26 սովորող հավաքել է 10 միավոր:
Արամ | Մարտիրոսյան | չորրորդ | Արևելյան |
Վահրամ | Մարտիրբսյանը | հինգերորդ | Արևելյան |
Գարիկ | Թովմասյան | հինգերորդ | Արևելյան |
Վահրամ | Մարտիրբսյանը | հինգերորդ | Արևելյան |
Քռիստինե | Թումասյան | երրորդ | Հյուսիսային |
Իռեն | Գալստյան | երրորդ | Արևելյան |
Դավիթ | Աբրահամյան | երրորդ | Արևելյան |
Նարե | Սարգսյան | երրորդ | Արևմտյան |
Ալեքսանդր | Մայիլյան | հինգերորդ | Արևմտյան |
Ալեքսանդր | Խաչատրյան | առաջին | Հյուսիսային |
Միա | Ալավերդյան | երկրորդ | Արևմտյան |
Գայանե | Դանիելյան | առաջին | Հյուսիսային |
Նանե | Պլուզյան | երրորդ | Արևմտյան |
Տարոն | Կիրակոսյան | չորրորդ | Հյուսիսային |
Նարե | Խաչատրյան | հինգերորդ | Հյուսիսային |
Նարե | Խաչատրյան | հինգերորդ | Հյուսիսային |
Մարկ | Մուսայելյան | երրորդ | Արևելյան |
Արևիկ | Ստեփանյան | երրորդ | Արևմտյան |
Վլադիմիր | Դավեյան | առաջին | ՄՍԿՀ |
Կարեն | Հովհաննիսյան | երրորդ | Արևմտյան |
Անի | Բարսեղյան | երկրորդ | Հյուսիսային |
Արամ | Մարտիրոսյան | չորրորդ | Արևելյան |
Մարիա | Հովհաննիսյան | երրորդ | Արևմտյան |
Նարեկ | Ալեքյան | երկրորդ | ՄՍԿՀ |
Եվա | Խաչատրյան | հինգերորդ | Արևելյան |
Արմեն | Այվազյան | առաջին | Հյուսիսային |
Երկրորդ մակարդակ:
Երկրորդ մակարդակի առավելագույն միավոր հավաքած սովորողների ցուցակն ստորև՝
Արսեն | Գրիգորյան | Արևելյան | 10 |
Գագիկ | Ղազարյան | Արևելյան | 10 |
Բագրատ | Սադոյան | Միջին | 9 |
Մանուշակ | Աբրահամյան | Հյուսիսային | 10 |
Յանա | Կիրակոսյան | Միջին | 9 |
Արև | Ավետյան | Հյուսիսային | 9 |
Սմբատ | Պետրոսյան | Արևելյան | 9 |
Թամարա | Աղասյան | Քոլեջ | 9 |
Հերմինե | Պարճամյան | Միջին | 9 |
Թամարա | Աղասյան | Քոլեջ | 9 |
Ալեքսանդր | Հովհաննիսյան | Քոլեջ | 9 |
Էվա | Եպրեմյան | Արևմտյան | 9 |
Հովհաննես | Գալիկյան | Միջին | 9 |
Դավիթ | Ղոսալմյան | Արևելյան | 9 |
Մանե | Սարգսյան | Արևելյան | 10 |
Դանիել | Մարկոսյան | Հյուսիսային | 9 |
Դավիթ | Ապիտոնյան | Միջին | 9 |
Գայանե | Հարության | ՄՍԿՀ | 9 |
Երրորդ մակարդակ:
Երրորդ մակարդակի առավելագույն միավոր հավաքած սովորողների ցուցակն ստորև՝
Սոֆի | Առաքելյան | 1-ին կուրս | Քոլեջ | 8 |
Գագիկ | Աբրահամյան | 1-ին կուրս | Քոլեջ | 10 |
Լիլիթ | Ղազարյան | 7-րդ | Միջին | 8 |
Խնդիրներ են առաջարկում սովորողները:
Այս մակարդակից առվելագույն միավորը եղել է 7 -ը, տես ցուցակը՝
Մարիա | Աբրահամյան | 8-րդ | 6 |
Արտյոմ | Զաքարյան | 7-րդ | 7 |
Առաջին մակարդակի խնդիրներից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝
Խնդրի համարը | Ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը |
1. | 235 |
2. | 216 |
3. | 256 |
4. | 231 |
5. | 98 |
6. | 238 |
7. | 206 |
8. | 118 |
9. | 225 |
10. | 212 |
Երկրորդ մակարդակի խնդիրներից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝
Խնդրի համարը | Ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը |
1. | 31 |
2. | 83 |
3. | 67 |
4. | 98 |
5. | 100 |
6. | 76 |
7. | 95 |
8. | 45 |
9. | 72 |
10. | 52 |
Երրորդ մակարդակի խնդիրներից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝
Խնդրի համարը | Ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը |
1. | 24 |
2. | 3 |
3. | 25 |
4. | 14 |
5. | 14 |
6. | 19 |
7. | 8 |
8. | 6 |
9. | 12 |
10. | 11 |
Սովորողներն են առաջարկում խնդիրներ մակարդակից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝
Խնդրի համարը | Ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը |
1. | 8 |
2. | 3 |
3. | 0 |
4. | 7 |
5. | 18 |
6. | 0 |
7. | 0 |
8. | 1 |
9. | 4 |
10. | 7 |
Վերլուծության արդյունքում պարզվեց, որ սովորողներն դժվարացել են լուծել հետևյալ խնդիրները:
Առաջին մակարդակից
5. Նարեն իր հորինած հեքիաթներից էլեկտրոնային գիրք ստեղծեց: Քանի՞ էջ ուներ գիրքը, եթե էջերը համարակալելու համար 35 թվանշան օգտագործեց:
Երկրորդ մակարդակից
1.Մի երկրում կան միայն 7, 8 և 9 թվանշանները: Քանի՞ եռանիշ թիվ կա այդ երկրում:
Երրորդ մակարդակից
2. Որքա՞ն է առավելագույն մնացորդը, որ կարող է ստացվել երկնիշ թիվն իր թվանշանների գումարին բաժանելու արդյունքում:
Սովորողներն են առաջարկում խնդիրներ
3. 123 x 45 արտահայտության մեջ փոխելով թվանշանների տեղերը, ստացեք հնարավոր ամենամեծ արտադրյալը:
6. 2սմ կողով խորանարդը ներկելու համար անհրաժեշտ է 12 գրամ ներկ։ Քանի՞ գրամ ներկ է անհրաժեշտ 6 սմ կողով խորանարդը ներկելու համար։
7. Գտեք սլաքավոր ժամացույցի ժամ և րոպե ցույց տվող սլաքների կազմած անկյունը ժամը 3:42 ր-ին:
Բոլոր խնդիրների լուծումները տե՛ս Մաթեմատիկա ամսագրի 17-րդ համարում: