Սեպտեմբեր ամսվա ֆլեշմոբի վերլուծություն

Սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկական Ֆլեշմոբին  մասնակցել է 471 սովորող, ընդ որում մեկ ծնող, երկու աշխատակից և մեկ սովորող   այլ դպրոցից:

Կան  մասնակիցներ, ովքեր  լուծել են  միաժամանակ   մի քանի  մակարդակներից խնդիրներ:

Ներկայացնում ենք մասնակիցների թիվը ըստ մակարդակների՝

Առաջին մակարդակ–  284 մասնակից

Երկրորդ մակարդակ117 մասնակից

Երրորդ մակարդակ–  48 մասնակից

Չորրորդ մակարդակ-3 մասնակից, երկուսը դպրոցի աշխատող, մեկը՝ Քոլեջի ուսանող

Առաջարկում են խնդիրներ սովորողները– 19 մասնակից

Ընդ որում, 28 սովորող մասնակցել է առաջին մակարդակի խնդիրների լուծմանը, բայց չի նշել դպրոցը:

Մասնակիցների թիվն  ըստ մակարդակների և ըստ դպրոցների՝

ԴպրոցI մակII մակIII մակսովորողներ
Արևելյան531700
Արևմտյան691300
Հարավային25211
Հյուսիսային811513
Միջին1558714
Ավագ0001
Քոլեջ114380
Այլ /Ավետիկ Իսահակյան/0100
Ծնող1000
Դասավանդող0110

Ընդհանուր մասնակիցների թիվը ըստ դպրոցների, ովքեր  նշել են դպրոցը՝

Դպրոցընդհանուր
Արևելյան70
Արևմտյան82
Հարավային29
Հյուսիսային100
Միջին94
Ավագ1
Քոլեջ53
Այլ դպրոց1

Մասնակից  դպրոցներից ամենաակտիվը եղել է Հյուսիսային դպրոցը՝ 100 սովորող:

Շնորհավորում ենք այն սվորողներին,  ովքեր հավաքել են առավելագույն
 միավորներ:

Առաջին  մակարդակ:

Առաջին մակարդակից  առավելագույն   միավոր հավաքած սովորողների ցուցակն տես ստորև՝  (10միավոր).

26 սովորող հավաքել է 10 միավոր:

ԱրամՄարտիրոսյանչորրորդԱրևելյան
ՎահրամՄարտիրբսյանըհինգերորդԱրևելյան
ԳարիկԹովմասյանհինգերորդԱրևելյան
ՎահրամՄարտիրբսյանըհինգերորդԱրևելյան
ՔռիստինեԹումասյաներրորդՀյուսիսային
ԻռենԳալստյաներրորդԱրևելյան
ԴավիթԱբրահամյաներրորդ Արևելյան
ՆարեՍարգսյաներրորդԱրևմտյան
Ալեքսանդր ՄայիլյանհինգերորդԱրևմտյան
ԱլեքսանդրԽաչատրյանառաջինՀյուսիսային
ՄիաԱլավերդյաներկրորդԱրևմտյան
ԳայանեԴանիելյանառաջինՀյուսիսային
ՆանեՊլուզյաներրորդԱրևմտյան
ՏարոնԿիրակոսյանչորրորդՀյուսիսային
ՆարեԽաչատրյանհինգերորդՀյուսիսային
ՆարեԽաչատրյանհինգերորդՀյուսիսային
ՄարկՄուսայելյաներրորդԱրևելյան
ԱրևիկՍտեփանյաներրորդԱրևմտյան
ՎլադիմիրԴավեյանառաջինՄՍԿՀ
ԿարենՀովհաննիսյաներրորդԱրևմտյան
ԱնիԲարսեղյաներկրորդՀյուսիսային
ԱրամՄարտիրոսյանչորրորդԱրևելյան
ՄարիաՀովհաննիսյաներրորդԱրևմտյան
ՆարեկԱլեքյաներկրորդՄՍԿՀ
ԵվաԽաչատրյանհինգերորդԱրևելյան
ԱրմենԱյվազյանառաջինՀյուսիսային

Երկրորդ մակարդակ:

Երկրորդ մակարդակի առավելագույն միավոր հավաքած սովորողների ցուցակն  ստորև՝ 

ԱրսենԳրիգորյանԱրևելյան10
ԳագիկՂազարյանԱրևելյան10
ԲագրատՍադոյանՄիջին9
ՄանուշակԱբրահամյանՀյուսիսային10
ՅանաԿիրակոսյանՄիջին9
ԱրևԱվետյանՀյուսիսային9
ՍմբատՊետրոսյանԱրևելյան9
ԹամարաԱղասյանՔոլեջ9
ՀերմինեՊարճամյանՄիջին9
ԹամարաԱղասյանՔոլեջ9
ԱլեքսանդրՀովհաննիսյանՔոլեջ9
ԷվաԵպրեմյանԱրևմտյան9
ՀովհաննեսԳալիկյանՄիջին9
ԴավիթՂոսալմյանԱրևելյան9
ՄանեՍարգսյանԱրևելյան10
ԴանիելՄարկոսյանՀյուսիսային9
ԴավիթԱպիտոնյանՄիջին9
ԳայանեՀարությանՄՍԿՀ9

Երրորդ մակարդակ:

Երրորդ մակարդակի առավելագույն միավոր հավաքած սովորողների ցուցակն  ստորև՝ 

ՍոֆիԱռաքելյան1-ին կուրսՔոլեջ8
ԳագիկԱբրահամյան1-ին կուրսՔոլեջ10
ԼիլիթՂազարյան7-րդՄիջին8

Խնդիրներ են առաջարկում սովորողները:

Այս մակարդակից առվելագույն միավորը  եղել է 7 -ը, տես ցուցակը՝

ՄարիաԱբրահամյան8-րդ 6
ԱրտյոմԶաքարյան7-րդ 7

Առաջին մակարդակի  խնդիրներից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր   ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝

Խնդրի համարըՃիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը
1.235
2.   216
3.256
4.231
5.98
6.238
7.206
8.118
9.225
10.212

Երկրորդ  մակարդակի խնդիրներից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր   ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝

Խնդրի համարըՃիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը
1.31
2.   83
3.67
4.98
5.100
6.76
7.95
8.45
9.72
10.52

Երրորդ մակարդակի խնդիրներից առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր   ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝

Խնդրի համարըՃիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը
1.24
2.   3
3.25
4.14
5.14
6.19
7.8
8.6
9.12
10.11

Սովորողներն են առաջարկում խնդիրներ  մակարդակից  առանձնացրել ենք այն մասնակիցների թիվը, ովքեր   ճիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը՝

Խնդրի համարըՃիշտ են լուծել նշված համարի խնդիրը
1.8
2.   3
3.0
4.7
5.18
6.0
7.0
8.1
9.4
10.7

Վերլուծության արդյունքում պարզվեց, որ սովորողներն դժվարացել են լուծել  հետևյալ խնդիրները:

Առաջին մակարդակից

5. Նարեն իր հորինած հեքիաթներից էլեկտրոնային գիրք ստեղծեց: Քանի՞ էջ ուներ գիրքը, եթե էջերը համարակալելու համար 35 թվանշան օգտագործեց:

Երկրորդ մակարդակից

1.Մի երկրում կան միայն 7, 8 և 9 թվանշանները: Քանի՞ եռանիշ թիվ կա այդ երկրում:

Երրորդ մակարդակից

2. Որքա՞ն է առավելագույն մնացորդը, որ կարող է ստացվել երկնիշ թիվն իր թվանշանների գումարին բաժանելու արդյունքում:

Սովորողներն են առաջարկում խնդիրներ

3. 123 x 45 արտահայտության մեջ փոխելով  թվանշանների տեղերը, ստացեք հնարավոր ամենամեծ արտադրյալը:

6. 2սմ կողով խորանարդը ներկելու համար անհրաժեշտ է 12 գրամ ներկ։ Քանի՞ գրամ ներկ է անհրաժեշտ 6 սմ կողով խորանարդը ներկելու համար։

7. Գտեք սլաքավոր ժամացույցի ժամ և րոպե ցույց տվող սլաքների կազմած անկյունը ժամը 3:42 ր-ին:

Բոլոր խնդիրների լուծումները տե՛ս Մաթեմատիկա ամսագրի 17-րդ համարում:

Leave a comment