- Բառերից որո՞նք են գոյական.
անբեկանելի, ունելի, կիսադեմ, տխրադեմ, արդուզարդ, նկարազարդ, շարական, ընտանեկան, խորագին, գլխագին։ - Նշիր անհոգնական գոյականները.
Ֆիլիպիններ, մաթեմատիկա, քննություն, կաթ, գաղտնիք, գինի, աշակերտություն, մարմար, բարկօղի, հանրահաշիվ, բեռ, հոգևորականություն, քիմիա, մթություն, դարվինիզմ, բնապաշտպանություն։ - Կազմի՛ր տրված գոյականների հոգնակին.
- մարզատոն-մարզատններ, հավատարմագիր-հավատարմագրեր, ուղեցույց-ուղեցույցներ, հիվանդայց-հիվանդայցեր, մենապար-մենապարներ, մեկնակետ-մեկնակետներ, գիսաստղ-գիսաստղեր, ճամփեզր-ճամփեզրներ, հաղորդալար-հաղորդալարներ, զորացույց-զորացուցներ, նավթամուղ-նավթամուներ, ծիսակարգ-ծիսակարգեր, հետնախորշ-հետնախորշեր, կամարասյուն-կամարասյուներ, մաքսանենգ-մաքսանենգներ, ջրէջք-ջրեջքեր։
- Նշի՛ր այն գոյականները, որ ներգոյական չունեն .
Դուստր, ժամանակ, գիրք, շուն, մանուկ, հորեղբայր, տանտեր, համալսարան, խմբագրություն, աղջիկ։ - Ընդգծի՛ր գոյականները։
- Մայրը քնքշորեն շոյեց երեխայի գանգուրները:
- Ձին ճանաչում էր այդ հովտի բոլոր բույրերն ու հոտերը։
- Ձորակներում հիմա էլ կա Մանասի տնկած այգին՝ սպիտակ ու կարմիր վարդերի թփերով։
- Անին չէր մոռացել ո՛չ նրա սև վերարկուն, ո՛չ գունատ դեմքը։
Նախադասության մեջ ընդգծված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և փորձի´ր բացատրել, թե ի´նչ է փոխվում:
Կաթը տա՛ր խոհանոց:-կաթը-անհոգնակի
Կաթի-անհոգնակի ամբողջ սերը-այն դեպքում կհաշվվի, եթե մի քանի տեղից լինի քաշել ու հյուրասիրում էր քաղաքից եկածներին:
Ալյուրը-անհոգնակի սեղանին էր դրել ու պատրաստվում էր խմոր շաղախելու:
Լողափի ավազն-անհոգնակի ասես մաղած լիներ:
Ցորենն-անհոգնակի ամբարում են պահել:
Երեխայի չարությունն-անհոգնակի արդեն բարկացնում էր մորը: