Իմ ընթերցանություն

Ամառը ես կարդացի երկու գիրք, ինձ հետաքրքիր էր:Մեկը ռուսերեն, մյուսը անգլերեն:Ինձ ամենաշատը դուր եկավ ռուսերենը:Որովհետեվ դա ամենածիծաղելին էր:Դա Կարլսոնի գիրքն էր:Կարլսոնը մի չաղլիկ մարդուկ էր, որը նունպես կարողանում էր թռչել:Նա միշտ գալիս էր մանուկի տուն և արկածներ էր անում:Կարլսոնը շատ էր սիրում ուտել և միշտ ինչ, որ բաներ էր հորինում, որ կարողանար ինչ, որ բան ուտել :Նա գալիս էր մենակ այն ժամանակ երբ ուտելիք էին պատրասում:Ի՛սկ եկրորդ գիրքը մի փոքրիկ ջայլամների մասին էր, որոնք նույնպես շատ արկածներ ունեին: Ընթերցելը շատ հետքրքիր բան է, ինձ ձանձրալի չեր կարդալ:Երբ ես անգլաերենն էի կարդում ինձ մեկ-մեկ անծանոթ բառեր էին գալիս և ես հարցնում էի իմ մայրիկին:Այդ փոքրիկ ջայլամները երբ նոր էին ձվից դուրս եկել նրանք չէին կարողանում վազել և երբ նրանց հետևիս զեբրա վազեց նրանք սկսեցին վազել և զեբրան դարձավ իրենց դասատուն:

Leave a Reply

