Իմ ուսումնական ամառը

Իմ ուսումնական ամառվա ընթացքում ես շատ բաներ իմամցա:Ես ռուսերեն գիրք եմ կարդացել, որի անունը Կարլսոն է:Դա շատ հետաքրքիր գիրք է, որի մեջ ես կարդացի կարլսոնի չարաճճի և ծիծաղելի արկածները:Ես իջնում էի բակ և խաղում իմ ընկերոջ հետ, նա ինձ շատ բաներ սովորեցրեց, օրինակ ծառի վրա բարձրանալ և այլն:Ես գնացի Սևան,այնտեղ ես իմացա, թե ինչքան սառն է ջուրը և ինչքան քամի է լինում այնտեղ:Ես գնացի շատ եկեղեցիներ և տեսա, թե ինչքան շատ են նրանք և ինչքան հին:Ես գնացի շատ տեղեր և ինձ շատ դուր եկավ:Ես գնում էի լողի, այնտեղ ես սովորում էի լողալ:Ես խաղում էի իմ փոքր հարևանի հետ Անիի, նա շատ չարաճճի երեխա էր:Նաեվ ես կարդում էի մի անգլերեն գիրք, այնտեղից ես կարդացի փոքրիկ Համփթիի և նրա քուրյիկի մասին,նրանք ջայլամներ էին և ամառը Գերմանիաից եկավ իմ զարմիկը, որը ինձ սովորեցրեց Գերաներեն խոսել :Վողջ ամառ ես խաղում էի,սովորում և հանգստանում:

Leave a Reply

